Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Hansson - 6 mars 2011 23:51

Hoppsan.. Nu har jag inte skrivit på länge..

En del som har hänt senaste tiden. jag har blivit faster igen till en liten flicka, Olivia heter hon :)

Linda har fått sin lille pojke också. Milton ska han nog heta.

Ehmm.. Jag har tydligen fått kläsmal i garderoberna. Massa kläder som är sönder. Men men, inte ska man hänga läpp :p

Grannen här ovanför fick sin bil vandaliserad och fönstert sönderslaget och väggen vid porten hade de sprayat ner. Minde kul.

En kompis från Ystad har flyttat ut till Borrby med henne 3 barn.


Men men..


Idag

Idag har jag städat och tvättat som en galning. Har också rensat min garderob och hittade vårkläderna så nu får dom tas fram och vinterkläderna åker ner i lådor. Jag hittade ett gammalt spel i förrådet som jag, nilla och erik spelade. Det va faktiskt ganska roligt :)

Imorron ska jag fortsätta med städningen. Det kommer bli fint. Och faktiskt ganska skönt att ha fått en riktigt vårstädning. Fönsterna ska också putsas imorron hade jag tänkt.


Tror jag ska börja skriva här varje dag.. Men vi såg ju hur det gick sist med utmaningen :p höhö

Presentation

Anna Hansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards